عاشقانه 24
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
عاشقانه 24
5 مهر 1399 ساعت 10:11 | بازدید : 353 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

بچه‌ها هرگز مادرشان را زشت نمی‌دانند …
سگ‌ها اصلا به صاحبان فقیرشان پارس نمی‌کنند …
اسکیموها هم از سرمای آلاسکا بدشان نمی‌آید …
اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشید ،
آن را زیبا هم خواهید یافت …
زیرا ” حس زیبا دیدن ” همان عشق است … !

-------------------------------------------

 

عشق نه زیبایی میخواهد  . . . نه ماشین و نه هیچ چیز دیگری . . .

فقط و فقط دو تا آدم میخواهد . . .

تاکید میکنم . . .  آدم . . .

_________________________________________________________________________________


عشقه من . . . .

جای خالی ات را با قرص و مشروب وسیگار پر کرده ام . . .

حرامش باد آنکه جای مرا برای تو پر کرد . . .


__________________________________________________________________________________


عشق من . . .

گاهي مرا ياد کن . . .من همانم که اگر ساعتي از من بي خبر بودي آسمان را به زمين ميدوختي لعنتي . . .

يادت هست  . . .؟؟؟


________________________________________________________________________________


ميداني رفيق . . .


وقتي نخواستنت…

آروم بکش کنار …

غم انگيز است اگر تو را نخواهد

مسخره است اگر نفهمي

احمقانه است اگر اصرار کني . . .


________________________________________________________________________________


عشقه من . . .

نگران نباش . . .حال من خوب است . . دیگر بزرگ شده ام . .

دیگر آنقدر کوچک نیستم که در دلتنگی هایم گم شوم . . .

آموخته ام . . .

آموخته ام که این فاصله کوتاه بین لبخند و اشک نامش زندگیست . . .

آموخته ام که دیگر دلم برای نبودنت تنگ نشود . . .

راستی . . .دروغ گفتن را هم خوب یاد گرفته ام . . .

حال من خوب است . . .خوبه. . . خوب


_________________________________________________________________________________


حرفت که می شود با خنده می گویم :


یادش بخیر فراموشش کردم...


اما نمیدانند هنوز هم وقتی کسی اشتباه تماس میگیرد...


سست میشوم که نکند تو باشی ...


________________________________________________________________________________


دلم تنگ شده برا روزایی که:


شبا اس میدادی" مال خودمی "


روزا بیست بار اس میدادی" دوست دارم "


ولی قهر میکردم،قبل از اینکه بخوابی اس میدادی" آشتی نکردیمااااااا "


" هنوز قهری "
دلم تنگ شده لعنتی . . .

______________________________________________________________________


اینجا جاییست که برای ماندن در کنار کسی که دوستش داری  . . .باید  تن بدهی نه قلب . . .

______________________________________________________________________

میدانی رفیق . . .
از تنهایی دلگیر نباش . . .
و هیچوقت آن را با کسی قسمت نکن . . .
مردم ای شهر  تن/ها داده اند تا تنها نمانند . . .

______________________________________________________________________


عــطر ِ تَنت روي ِ پــيراهنـم مــانده ..
    امــروز بـويــيدَمَش عمــيق ِ عمــيق ِ!
    و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگين تر کردم!
    و به يــاد آوردم که ديـگر ، تـنـت سـهم ِ ديگري ست…
    و غمــت سـهم ِ مــن!


_______________________________________________________________________


عشقه من . . .

يک روز ميرسد که يک ملافه ي سفيد پايان ميدهد به من . . . به شيطنت هايم . . . به دلتنگي هايم . . .  به خنده هاي بلندم و به بغض هايم . . .
روزي که  با ديدن عکسم بغض ميکني و ميگويي : ديوونه دلم واسه مسخره بازيهات تنگ شده پاشو . . .


_______________________________________________________________________

عشقه من . . .

همه جا هستي . . .

در نوشته هايم . . .

در خيالم . . .

در دنيايم . . .

تنها جايي که بايد باشي و ندارمت کنارم است . .

_______________________________________________________________________


اکسيژن ميخواهم چکار . . .

وقتي دليل نفس کشيدنم به راحتي از من گذشت . . .

_______________________________________________________________________


خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم
همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد، می آید سراغت
من همانی ام که همیشه دعاهای عحیب و غریب می کند
و چشم هایش را می بندد و می گوید
من این حرف ها سرم نمی شود. باید دعایم را مستجاب کنی


همانی که گاهی لج می کند و گاهی خودش را برایت لوس می کند
همانی که نمازهایش یکی در میان قضا می شود و کلی روزه نگرفته دارد
همانی که بعضی وقت ها پشت سر مردم حرف می زند
گاهی بد جنس می شود البته گاهی هم خود خواه
حالا یادت آمد من کی هستم

خدایا هر چند دلم را شکستند . . .اما .  .  می خواهم آنگونه زنده ام نگاه داری که نشکند دلی از زنده بودنم
و آنگونه مرا بمیرانی که کسی به وجد نیاید از نبودن

_______________________________________________________________________

دلم عجیب گرفته…

دل‌گیرم از آدمک‌هایی

که تنها سایه‌ای هستند

از تمام آنی که می‌نمایند

دل‌گیرم از نقاب‌هایی که بر چهره می‌کشند

دل‌گیر از صورتک‌ها…


__________________________________________________________________________________



در خاطرش جایی دارم...

دلم تنگ همان کسی است که دیگر حتی

جواب سلامم را هم نمی دهد

دلم تنگ همان کسی است که وَقتی

از کنارش میگذرم دیگر به من نگاهی نمیکند

دلم تنگ است...تنگ

نمیدانم دیگر چطور باید میبودم که نبودم


__________________________________________________________________________________


چه کسی میگوید گرانی شده است . . .
دوره ی ارزاتیست . . .
دل ربودن ارزان . . .دل شکستن ارزان . . .
دوستی ها ارزان . . .دشمنی ها ارزان . . .شرافتها ارزان . . .
تن عریان ارزان . . .
آبرو قیمت یک تکه ی نان . . .
دروغ از همه چی ارزانتر . .
قیمته عشق چقدر کم شده . . .کمتر از قیمت آب روان . . .
و چه تخفیف بزرگی خورده قیمته هر انسان . . .










|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 275
:: باردید دیروز : 460
:: بازدید هفته : 794
:: بازدید ماه : 735
:: بازدید سال : 28344
:: بازدید کلی : 53793